Krize není záminkou pro čekání, krize je ve skutečnosti příležitostí k akci. Být vidět a snažit se prodat více produktů a služeb, než kdy předtím. Krizi zažijete například i tehdy, když nikdo neví, co vaše firma dělá. Cesta ven z této krize je dát o sobě vědět.
Jednoduchý příklad k zamyšlení
Pekař Pepa vybudoval úspěšné pekařství. Všichni ze vsi si jeho rohlíčky a houstičky nemůžou vynachválit. Bohužel životní okolnosti ho přimějí, aby své úspěšné pekařství přesunul do stovky kilometrů vzdáleného města. Jen to má jeden háček. V novém městě o něm nikdo neví. Najednou začíná úplně od znovu. Musí si vybudovat „známost podniku“. Bude hned druhý den stejně oblíbený jako v předešlém městě? Pravděpodobně ne. Budou se stát fronty u jeho pekařství? Pravděpodobně taky ne. Pepa se najednou ocitl v „krizi“. Je něco špatného na jeho rohlíčkách nebo houstičkách, nebo snad jeho pekařství? Ne není. Jediná věc, která zabraňuje
v jeho úspěchu, je to, že lidé o něm v novém městě vůbec nic neví. Pepa ještě nezačal propagovat. Nešel do hospody a neřekl místním štamgastům, že otevřel nové pekařství
a že u něj najdou nejlepší rohlíky pod sluncem. Nikdo o něm nic neví, a proto zažívá krizi, protože začíná vlastně od začátku.
Příklad klienta Plakátov.cz
Pozitivních přínosů reklamy si je vědom i Jakub Havlín, marketingový manažer Hájek Pet Food, prémiového dovozce krmiv pro psy. Opakovaně proto od loňského léta využívá nabídky Plakátov.cz, e-shopu s billboardy. A to pro propagaci svého e-shopu Topkrmiva.cz.
"Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. Se službami Plakátova jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje," vysvětluje důvody Jakub Havlín.
Vhodným řešením v době krize se ukazuje z dlouhodobého hlediska propagace vašich produktů a služeb.
Pokud hledáte způsob, jak dát vědět o vašem podnikání, jedním z efektivních řešení je právě venkovní reklama, která funguje a je dostupná. Na e-shopu Plakátov.cz si venkovní reklamu objednáte na pár kliků a za dobrou cenu. Nebojte se, že byste to nezvládli. Na Plakátově máme tým odborníků, který vám dokáže poradit s výběrem vhodných ploch do reklamní kampaně, jejím správným načasováním i grafickým návrhem billboardu. Mimochodem, grafický návrh i tisk mají registrovaní uživatelé ZDARMA. Rádi vám poskytneme nezávaznou konzultaci.