Po–Pá 9–17 hod.
 +420 800 106 106
Podpořte své podnikání i v době krize
Podnikatelé, období krize může být příležitost. Proč?
1) Protože můžete získat větší podíl na trhu
Firmy v době krize přestávají komunikovat se svými zákazníky, což jim v dlouhodobém horizontu často může uškodit. Jednoduše o nich není slyšet. Ztrácejí svůj hlas, ale i podíl
na trhu. A proto úspěšné firmy zvyšují investice do reklamy hlavně v době krize. Díky propagaci budují značku, šíří její povědomí a rozvíjejí vztah se svými zákazníky v době, kdy konkurence naopak šetří náklady na komunikaci.

Výzkum agentury B-side ukazuje, že 69 % firem, které do marketingu v době krize investovaly více peněz, zaznamenalo v následujících letech růst obratu a 91 % manažerů považovalo rozhodnutí o navýšení investic za správné. U těch, které výdaje snižovaly, zvýšilo svůj 
obrat pouze 45 %.
Firmy by neměly přestat do reklamy investovat, protože žádná krize netrvá věčně.  Až skončí, budou mít lidé znovu chuť utrácet svoje peníze za produkty a služby. A jaké značky upřednostní? Přece ty, které měli zákazníci na očích i v době krize.

„Když v 90. letech propukla ekonomická krize, McDonald’s snížil investice, i do TV reklamy. Přesný opak udělaly Pizza Hut a Taco Bell. Výsledek? Po ekonomické krizi vzrostly prodeje Pizza Hut o 61 %, Taco Bell o 40 %. McDonald’s ztratil 28 %. „ uvádí závěr z výzkumu Michaela Vasilová z Atmedia.
2) Protože až krize skončí, budete mít navrch před konkurencí a můžete očekávat vyšší prodeje
3) Protože krize může být příležitostí, jak získáte větší počet zákazníků
Krize není záminkou pro čekání, krize je ve skutečnosti příležitostí k akci. Být vidět a snažit se prodat více produktů a služeb, než kdy předtím. Krizi zažijete například i tehdy, když nikdo neví, co vaše firma dělá. Cesta ven z této krize je dát o sobě vědět.

Jednoduchý příklad k zamyšlení

Pekař Pepa vybudoval úspěšné pekařství. Všichni ze vsi si jeho rohlíčky a houstičky nemůžou vynachválit. Bohužel životní okolnosti ho přimějí, aby své úspěšné pekařství přesunul do stovky kilometrů vzdáleného města. Jen to má jeden háček. V novém městě o něm nikdo neví. Najednou začíná úplně od znovu. Musí si vybudovat „známost podniku“. Bude hned druhý den stejně oblíbený jako v předešlém městě? Pravděpodobně ne. Budou se stát fronty u jeho pekařství? Pravděpodobně taky ne. Pepa se najednou ocitl v „krizi“. Je něco špatného na jeho rohlíčkách nebo houstičkách, nebo snad jeho pekařství? Ne není. Jediná věc, která zabraňuje 
v jeho úspěchu, je to, že lidé o něm v novém městě vůbec nic neví. Pepa ještě nezačal propagovat. Nešel do hospody a neřekl místním štamgastům, že otevřel nové pekařství
a že u něj najdou nejlepší rohlíky pod sluncem. Nikdo o něm nic neví, a proto zažívá krizi, protože začíná vlastně od začátku.

Příklad klienta Plakátov.cz

Pozitivních přínosů reklamy si je vědom i Jakub Havlín, marketingový manažer Hájek Pet Food, prémiového dovozce krmiv pro psy. Opakovaně proto od loňského léta využívá nabídky Plakátov.cz, e-shopu s billboardy. A to pro propagaci svého e-shopu Topkrmiva.cz.
Žádaný efekt mu přinesla hned první, dva měsíce trvající kampaň. Využil v ní sedmnáct venkovních reklamních ploch.

"Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. Se službami Plakátova jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje," vysvětluje důvody Jakub Havlín.

Vhodným řešením v době krize se ukazuje z dlouhodobého hlediska propagace vašich produktů a služeb.

Pokud hledáte způsob, jak dát vědět o vašem podnikání, jedním z efektivních řešení je právě venkovní reklama, která funguje a je dostupná. Na e-shopu Plakátov.cz si venkovní reklamu objednáte na pár kliků a za dobrou cenu. Nebojte se, že byste to nezvládli. Na Plakátově máme tým odborníků, který vám dokáže poradit s výběrem vhodných ploch do reklamní kampaně, jejím správným načasováním i grafickým návrhem billboardu. Mimochodem, grafický návrh
i tisk mají registrovaní uživatelé ZDARMA. Rádi vám poskytneme nezávaznou konzultaci.
Poradíme vám, jak na to.
Zanechte nám na sebe kontakt,
probereme společně ideální řešení pro vás.
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.
+420